poniedziałek, 12 września 2011

"Nowa" laska w szkole.

Obudziłam się dzisiaj godzinę wcześniej niż zawsze, poszłam umyć włosy i zjeść śniadanie. Jedzenie było naprawdę dobre, ale postanowiłam dalej się szykować do szkoły. Nie wiedziałam co najpierw zrobić, ale po chwili zaczęłam ścielić łóżko. Odrobiłam wszystkie lekcje, spakowałam książki do torby i usiadłam na krześle. Włosy mi podeschły, poszłam je wyprostować i ułożyć. Nieco później ubrałam nowe spodnie, koszulkę i bluzę, a na włosy zawiązałam chustę. Popatrzałam w lusterko i się do siebie uśmiechnęłam. Wyszłam z domu i poszłam do sklepu zakupić bułkę i picie, po czym od razu poszłam do szkoły. Idąc korytarzem szkolnym czułam się piękna, słyszałam gwizdanie i widziałam, jak się chłopcy za mną oglądają. Podeszłam pod swoją klasę i zaraz zbiegły się wokół mnie wszystkie, znajome dziewczyny. Zaczęły chwalić moje ciuchy,  mój wygląd i się mi podlizywać. Poszłam na lekcje, w całym dniu szkoły dostałam trzy piątki. Byłam bardzo z siebie zadowolona. Wracając do domu podszedł do mnie najprzystojniejszy chłopak w szkole, zapoznałam się z Olkiem i odprowadził mnie do domu. Wymieniliśmy się numerem telefonu, gg i umówiliśmy na jutro rano. Weszłam do chaty, usiadłam przed komputerem i od razu zapisałam sobie numer chłopaka. Niestety dzisiaj nie wszedł na komputer, a ja siedziałam i się zastanawiałam dlaczego go nie ma. Po czym zaczęłam odrabiać lekcje. O godzinie dwudziestej poszłam zjeść kolację, umyć się i poszłam wcześnie spać, by następnego dnia wstać i się spotkać z nowym kolegą.

2 komentarze:

  1. Fajniee . <33 Bierz się lepiej za pisanie książki . :D Ciekawe czy w gim. jest taki Oleek o którym pisałaś . ;> Mam jednego Olka w klasie ale brzydkiego . ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm,błędy stylistyczne i interpunkcyjne rażą w oczy. Po za tym świetne ;D

    OdpowiedzUsuń