niedziela, 11 września 2011

Odmiana.

-Nigdy nie miałam chłopaka... Jestem brzydka... Jestem głupia... Nikt mnie nie lubi... Jestem do niczego... Ja naprawdę nie kocham swojej rodziny, ja ich tylko lubię. Nie umiem człowiekowi współczuć, ja NIE MAM UCZUĆ. Totalnie mnie to załamuje... Jak można być mną? Naprawdę beznadziejna sytuacja.Wszystko co zrobię jest zrobione źle. Teraz zapewne też nie najlepiej robię, jestem głupia, bo się użalam sama nad sobą. Nie... Tak nie może być. Ogłaszam wielkie zmiany w życiu zwykłej Leny.
Skończyłam mówić do siebie i zaczęłam się ubierać. Wyjęłam z szafki 1.000 złotych, które dostałam na komunię i poszłam na zakupy. Galeria handlowa wydawała się dużo większa, a sklepy dużo ciekawsze, gdy miało się przy sobie taką kwotę pieniędzy. Zakupiłam parę rzeczy i wróciłam do domu z wielkimi bagażami. Mama popatrzała dziwnie na mnie i się zapytała co tam mam. Nie miałam zamiaru jej odpowiadać, więc postanowiłam wejść szybko do swojego pokoju i zamknąć drzwi na klucz. Wyjęłam na łóżko trzy pary spodni, cztery bluzki, dwie bluzy, kosmetyki, parę spinek, japonki, dwie pary trampek i wiele ciekawych rzeczy takich jak najnowszy zegarek z wymiennymi paskami, chustę na włosy i biżuterię. Wszystko poukładałam na pułkach i położyłam się spać.

2 komentarze:

  1. Suuper . ; ] Nie zgadzam się z początkiem . : D . Ponieważ : miałaś chłopaka , wiesz kogo . Nie jesteś brzydka właśnie przeciwnie . Nie jesteś głupia tylko mądra , miałaś w 6 klasie 4 z matmy a ja 2 . ; D Jest duużo osób które Cię lubią . Nie jesteś do niczego . Tylko się nie tnij .! Reszta jest Ok . Jestem ekspertem tak jak Sebastian Młocek on ocenia zdjęcia a ja opowiadania . ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krótkie,kilka błędów stylistycznych,ale po za tym fajne (;

    OdpowiedzUsuń